Novem Group i nk.pl optymalizują reklamę online

Novem Group i nk.pl podpisały umowę o współpracy w zakresie reklamy internetowej. W ramach zawartego porozumienia największy polski serwis społecznościowy udostępni powierzchnię do realizacji kampanii reklamowych w sieci Novinet. Spółki będą również współpracować w zakresie usług audience targetingu.

Dzięki wykorzystaniu potencjału obu firm, reklamodawcy otrzymają możliwość precyzyjnego dotarcia z reklamą do odbiorcy na niespotykaną dotąd skalę. Novem Group dysponuje zarówno kompetencjami, jak i zaawansowaną technologią, która pozwala na budowanie segmentów odbiorców przekazu reklamowego na podstawie statystycznych informacji o internautach. Natomiast nk.pl zrzesza kilkanaście milionów użytkowników, a także udostępnia narzędzia, które umożliwiają efektywne do nich dotarcie. Połączenie doświadczenia Novem Group w reklamie online z zasobami NK, umożliwi dopasowanie reklamy do grup użytkowników, zgodnie z konkretnymi parametrami jak: płeć, wiek, wykształcenie, czy zawód. Na umowie skorzystają również internauci, do których będą docierać reklamy ściśle dostosowane do profilu ich zainteresowań.

„Rynek reklamy internetowej jest bardzo dynamiczny i wymagający, oczekuje ciągłego udoskonalania oferowanych usług. Współpraca Novem Group z NK pozwoli na udostępnienie marketerom znacznie doskonalszych narzędzi marketingowych, a internautom mniejszej liczby niepotrzebnych reklam. To niewątpliwie przełomowe wydarzenie w branży internetowej w Polsce” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem Group.

„Nasza współpraca z Novem Group jest jednym z elementów zapowiadanej przez nas strategii. Nieustannie staramy się wprowadzać nowe i optymalizować istniejące rozwiązania dla marketerów. Wynika to zarówno z wymagań rynku, jak też rozwoju naszego portalu i poszczególnych narzędzi. Jesteśmy przekonani, że nawiązana współpraca dodatkowo zoptymalizuje oferowane przez nas usługi, a także pozytywnie wpłynie na odbiór reklam przez naszych Użytkowników” – powiedział Marcin Dobrzyniecki, pełnomocnik zarządu ds. przychodów w Naszej Klasie.


O Naszej Klasie
Nasza Klasa sp. z o.o. to podmiot zarządzający nk.pl (dawniej nasza-klasa.pl) - największym polskim serwisem społecznościowym. Z portalu regularnie korzysta kilkanaście milionów internautów. Użytkownik może stworzyć własny profil, wyszukać swoich znajomych i pozostawać z nimi w stałym kontakcie. NK udostępnia m.in. takie narzędzia, jak: galerie zdjęć, mikroblog, komunikator, aplikacje mobilne, społecznościowe gry online czy grupy zainteresowań. Użytkownik może również dołączyć do swojej szkoły i klasy. NK założyli w trakcie studiów: Maciej Popowicz, Łukasz Adziński, Paweł Olchawa i Michał Bartoszkiewicz. Udziałowcem większościowym Naszej Klasy sp. z .o.o. jest Excolimp, spółka prowadzona przez twórców serwisów społecznościowych na Litwie i Łotwie (one.lt i one.lv).

Informacje o Novem Group
Novem Group - biuro sprzedaży reklamy online, powołane przez firmę Novem, oferujące usługi trzech sieci: Novem Performance (reklama efektywnościowa), Novinet (reklama display) oraz Mobilvi (reklama w mobilnym internecie).

Novem Performance to największa polska sieć afiliacyjna, która zrzesza ponad 150 tysięcy witryn internetowych i oferuje ponad 170 równocześnie prowadzonych programów partnerskich. Sieć proponuje reklamodawcom kampanie rozliczane za efekt we wszystkich mediach online, a wydawcom wysokie stawki i profesjonalne doradztwo.


Novinet jest pierwszą polską siecią reklamy display, która korzysta z jednego z najnowocześniejszych na świecie adserwerów OpenX Enterprise. Sieć, poza atrakcyjną powierzchnią reklamową, oferuje funkcje audience targetingu i retargetingu oraz RTB (real-time-bidding).
Mobilvi to pierwsza i największa sieć reklamy w mobilnym internecie w Polsce notująca ponad 150 milionów odsłon miesięcznie. Sieć zajmuje się planowaniem i realizacją kampanii dedykowanych dla smartfonów i tabletów. Mobilvi skupia 50 tysięcy aplikacji oraz 12 tysięcy serwisów mobilnych. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: http://www.novemgroup.pl/